Försäkringar

Idag har jag vart duktig och ringt Folksam angående alla försäkringar vi har. Ville liksom ha koll på vad jag betalar för samt att kontrollera så vi är välflrsäkrade i familjen, man vet aldrig när olyckan är framme. Grabbarna kan man inte försäkra mer än vad jag gjort och det gäller även mig och Robert samt huset. Svindyrt med försäkringar men det är värt tryggheten. Fick dessutom ner husförsäkringen 1300 på ett år:). På fredag nästa vecka bokade jag dessutom ett möte för att prata om våra pensionssparande , pojkarnas konton, sambolag mm. Hur bra koll har du på era försäkringar, lagar och avtal? Jag visste tex inte att om jag inte väljer vart mina pengar från jobbets pensionssparande ska hamna så blir dom fördelade på alla 86:or istället för min familj om jag omkommer. Skumt? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0