Eftermiddagen

Än så länge inga tecken på att nån annan i huset är dålig, Hampus har inte fått upp/ut nå mer heller och jag hoppas innerligt att det stannar där. Tror dock att jag kommee åka på skiten som vanligt.. Fick hem en sliten Karl som slutat snusa idag och humöret är på topp. Vi köpte sushi och sen skulle vi gå ut hela familjen och lufta. Robert och Hampus gick i förväg och när jag klädde på Anton somnade han mitt i och han fick istället sova så jag ropade in Robert oxå för vila och tog ist med min stora kille på skogspromenad. Så mysigt vi hade <3. Anton har för övrigt kommit på hur det här med krypa funkar och är nu sjövild. Funderar helt seriöst på att köpa en mjuk hjälm åt honom tills han lärt sig att hitta balansen. Just nu gör han allt på en gång, klättrar, kryper mm och noll koll han bara kör.. Någon som har tankar om detta med hjälm?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0