En dag..

God förmiddag. Sitter i soffan och väntar på att min lunch ska bli klar. En kycklingfilé ligger i ugnen och gottar sig med lite rosmarin osv. Jag SKA fasen ta tag i detta med min kropp, har vart duktig på att tänka på vad jag äter hela veckan ocv faktiskt legat på ett kaloriunderskott. Vem vet detta kanske blir en träningsblogg ist;) hur som helst så är motivationen på TOPP just nu. Har så många vänner på insta och fb som är hur duktiga som helst och inpirerar mig just nu. Sen är ju min älskade sambo träningsnarkoman och hjälper mig massa om jag bara vill. För mig är detta en helt ny värld då jag som yngre var så himla smal och kunde äta vad jag ville utan att det syntes. Då var jag iofs väldigt aktiv med fotbollen plus att man inte hade "möjligheten" att köpa så mycket skräp som man faktiskt kan när man har eget hushåll. Då fick man finna sig i att äta det som fanns (vilket var bra). Att bli sambo och sen två graviditeter efter varandra gjorde "under" för min kropp och jag vill ha tillbaka gamla snygga nina. Japp så är det, och när jag nån dag nått mitt mål, eller delar så kanske jag visar er dom hemska bildena som blev mitt wake up call! Nästa graviditet (jag/ vi vill ha en till nån gång) ska jag fan hålla vikten nere och innan det ens kommer på tal ska jag vara fit for fight så det är lättare att återhämta sig. Nu är det slut på snask och läsk jag ska bli en milf haha bjuder på en bildbomb då jag trivdes med mig själv ocv faktiskt tyckte jag var snygg;) ingen fel på självkänslan då














Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på dig nina :) u can do it :)

Svar: Tack:)
Nina

2014-04-11 @ 11:02:19
Postat av: Emelie

Exakt sådär känner jag, men har inte riktigt gått all in än, jag är inte helt redo att ställa om mig till nyttiga-Emelie.
Det är jättebra att du har ett mål och pepp från din sambo. Hejar på dig! Ta bilder och visa sen vilket superkropp du skapat ;)
Kram!!!!

Svar: Åh tack:) du kommer nog dit du med, Anton är ju 7 månader nu så det är dags! Kram
Nina

2014-04-11 @ 12:56:41
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Nina H

Du är snygg nu också!

2014-04-13 @ 00:37:42
URL: http://ninasfina.blogg.se
Postat av: Nina H

Du är snygg nu också!

Svar: Tack snälla du
Nina

2014-04-13 @ 00:46:18
URL: http://ninasfina.blogg.se
Postat av: Caroline

Det kommer gå superbra. Fast du är ju supersnygga nu också men det viktigaste är ju hur man känner sig själv :)

Svar: Åh tack vad gullig du är <3
Nina

2014-04-13 @ 05:30:09
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se
Postat av: catrin

Snygging!

2014-04-14 @ 15:40:15
URL: http://www.finest.se/catrinhedlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0