What a day

Idag vaknade Anton 5! på morgonen och var sprudlande glad, kan ha att göra med att han i princip somnade 15 igår.. Hampus han tog ist sovmorgon till 8, precis när Anton somnade om vaknade Hampus. Han ville absolut inte gå till dagis idag och fick därför vara hemma med oss. Vid 10 kom Camilla spontant över på fika och plötsligt var kl 12 så det var dags att sova. Till min lycka så somnade båda kidsen och när vi vaknade vid 14:30 var pappan i huset hemma. Han hade lagt ut lite påskägg till oss medans vi sov och jag fick en present som ska invigas imorgon. Efter middagen åkte vi till mina föräldrar och hade volleyboll premiär. Minns ni att vi alltid spelar på sommarn där ute? Alla är välkomna och vi brukar vara ett stort gäng som lirar med glädje ist för teknik haha. Anton satt snällt i vagnen och titta under en match ocv Hampus lekte med moster Anne. Grabbarna vet ju liksom vad det handlar om då jag hoppat runt med dem i magen på planen haha. Vi avslutade kvällen med bastu och landade precis innanför dörren hemma. Så skönt och vilken härlig ute eftermiddag det blev







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0