10/2

Måndag idag och jag är hemma med båda barnen. Hampus hade feber hela natten och sov dåligt, ville inte ge alvedon "i onödan"en när han vaknade vid 5 och inte kunde somna så fick han ett stort glas saft och sen en alvedon. 6:30 somna han om till 9 ca och han har fortfarande feber. Vet att det går nu och att det är vabruari men jag undrar ändå om det faktiskt kan vara hans bakre kindtand som är påväg upp som faktiskt spökar. Han är jätte svullen i tandköttet och ätit som en myra i typ 1 vecka. Han får iallafall vara hemma tills febern gett med sig. Anton sov förövrigt som en kung inatt. 19-8:30 med 2-3 matningar. Eller han snuttarn mest tror jag, är så trött när jag ammar så glömmer helt haha. Nä nu ska jag ta tempen på Hampus och gosa lite medans lillebror sover 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0