Bakis?

God morgon , typ. Vaknade vid 7:30 och hade världens huvudvärk. Ett glas juice och en alvedon på det och ner i sängen igen. Anton somnade oxå om så vi sket i babysimmet idag. Jag fattar inte hur jag kan må så dåligt då jag inte drack igår. Jag tycker inte amning och alkohol hör ihop så väntar med det tills jag inte ammar. (Det är bara min åsikt dömmer ingen annan). Vi var som sagt på fest igår i åkers där Camilla hyrt en lokal vid namn motstugan. Den är från1700-talet och utan tvekan häftigaste lokalen jag sett. Dom bjöd på en urgod buffé samt dryck och sen blev det dansstil mm:) vid 22:30 åkte vi hemåt med en liten Anton som var trött. Han var förövrigt en så snäll kille hela kvällen så vi var stolta som tuppar. Kom sedan hem till en annan liten kille som vägrade sova och vid 12 hoppade han äntligen i säng, tack snälla mormor och morfar (Mari och Lucas oxå )för att ni var barnvakter. Jag bad Robert ta kort igår vilket resulterade i urusla bilder då han är katastrofalt dålig med kameran. SUCK









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0