Boston

I förgår sen på kvällen hade Robert fått ett samtal från nån kille som pratade in på mobilsvar och berättade att han hade köpt Boston av Cindy (tjejen vi sålde till) och att han ska ha en trasig klo och vara undernärd. Vi blev jätte chockade då vi haft ganska regelbunden kontakt med Cindy och hon har skickat bilder mm på Boston som vart väldigt välmående. Självklart ringde Robert upp och pratade mer med den här killen. Det visade sig att han vart hos veterinären med Boston, och där fått hjälp med chipavsläsning. Vi stod få ff som ägare då inga papper kommit in? Robert bestämde med denna kille att vi kommer och hämtar hem Boston på momangen. Inte ska han må dålig, vårt hjärtegull. Fy fan vad jag mådde dåligt över vetskapen att han kanske haft det dåligt, blivit misskött och inte vet jag! Vi har trott att han haft det bra och så får man detta samtal:( hur som så är Boston hemma nu och vi får se hur vi går vidare nu. Vi är alla lite chockade och måste ta in detta ordentligt. Tänkt att det kan bli så fel när man gör sitt yttersta för att det ska bli bra:( jag är så himla ledsen och ställd. 


Kommentarer
Postat av: Nina H

Vad tråkigt om han inte blivit väl omhändertagen :( men bra att ni fick reda på det och kunde hämta hem honom. Pyjamasen Charlie har köpte jag i okt/nov nån gång. Tror bara det fanns med blåa lappar då. Såg inga andra.

2014-02-21 @ 12:22:00
URL: http://ninasfina.blogg.se
Postat av: josefin anero

Fan va arg man blir av att läsa sånt här och ursäkta ordvalet men den där jävla cindy ska ni väl inte låta komma undan utan vidare? Tror tyvärr inte jag kan närvara på
Söndag btw.. Jag har så himla mkt att göra just nu..(är dessutom ganska labil).. Hoppas såklart att det inte blir nå strul pga det. Kraam

2014-02-21 @ 18:18:40
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag förstår att du är ledsen och ställd.. Tycker ni ska ta kontakt med den där Cindy! Kram

Svar: Vi har försökt men hon svarar inte, hon har gått under jorden:(
Nina

2014-02-21 @ 18:52:13
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0