Mitt i natta

Sitter vaken och lyssnar på mina grabbar som sover, är lite kallsvettig själv och kan inte sova. Sitter och slösurfar och hamnade på ving.se går in med jämna mellanrum och hoppas väl att det ska finnas en resa i sommar för värsta vrakpriset (typ gratis) smygtittar på hotellet i alanya mina föräldrar och småsyskon ska till i juli och blir så sugen på att boka. Tyvärr så tillåter inte ekonomin det just nu så det förblir en dröm. Men drömma måste man ju! Det kostar att vara hemma från maj-11 tills typ mars -15 believe me. (Hann endast jobba 3 fulla månader emellan). Idag måndag fyller för övrigt min lillebror år och vi ska dit och fira måndagsexemplaret, 22 bast och jag har lovat att baka en lyxig blåbärspaj. Jaja nu ska jag försöka sova igen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0