Torsdag 13/2

Hej. Här hemma är det ff sjukstuga och jag är ett vrak! Börjar själv bli snorig men är mest slut. Att ta hand om 2 barn hela dagarna (varav en sjuk) och vaka nätterna suger musten ur mig.  Igår kväll kändes det som Hampus var på bättringsvägen, åt drack mm och var pigg. Inatt blev det bakslag med högsta febern hittills och han har yrat runt. Som tur är sov Anton 21-08:15 med 2 amningar och ett blöjbyte.  Jag skickade Robert till gästrummet vid 3 då han knappt fick sova och han måste vara pigg på jobbet. Inkomst behövs ju så nån av oss får vara trött helt enkelt. Tror ni inte gubben försov sig till 8! (Brukar åka 06:15) bara för han fick sova själv haha. Nu förväntar jag mig en pigg sambo ikväll;) idag skulle jag eventuellt ha tränat första gången men har inte hunnit köpa benskydd och skor plus att jag är som sagt själv på väg att bli sjuk så tror jag får avvakta:( Jaja. Nä nu ska jag försöka få i Hampus mat. Han matvägrar och har bara druckit ett glas saft idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0