Måndag.

Morgonen var väldigt "smärtfri" här hemma. Ofta får jag bråka i Hampus frukost, kläder mm men inte idag. Jag la frukost på bordet, sa inte ett ord om att han skulle äta och när jag kom tillbaka från toa satt han och åt. Nina-Hampus 1-0. Vi tog bilen till dagis för direkt efter åkte jag och storhandla vilket jag inte ska göra måndag morgon igen. Det var ju så himla dåligt utbud på Coop så måndagar går bort fr.o.m. nu. Jag köpte iaf 2 par skridskor på Coop, till mig och Hampus. 149:- paret så jag slog till.  Fanns ganska mycket kvar om nån är sugen. Jag kommer inte ihåg när jag åkte sist men nu när man har barn kanske man tar sig tiden:) nä nu ska jag försöka vila med den lille



Kommentarer
Postat av: josefin anero

Åååh skridskor är ju så kul!

Svar: Ja och ett par nya för 149:- var ju inte fy skam:)
Nina

2014-01-20 @ 12:13:07
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: josefin anero

verkligen inte:-)

2014-01-20 @ 19:17:36
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0