Onsdag

Idag är vi morgonpigga. Efter att ha bråkat med Hampus till 21:30 igår (då han somna) så kollade vi på första avsnittet av SOA och vi är nog fast. Tur man har netfix. Anton somnade för övrigt vid 20:45 vilket nu börjat bli hans standardtid, så mycket bättre än 24-01. Hur som så kom Hampus intassandes vid 05:34 och vred och vände till 06:15. Då studsar han upp, sätter sig i soffan och skriker mamma titta på tv och mat. Det var alltså bara att kliva upp, göra äggröra mm. Jag hann även städa, gosa, sminka mig mm innan Anton vaknade 07:30. Nu hänger vi i soffan innan dagis och senare ska jag och Anton träffa mammagruppen:) härlig onsdag



Kommentarer
Postat av: Therese

Fin bild på er! :) kan tvåårsåldern vara den värsta åldern möjligtvis?! :P jag blir helt slut av dessa humörsvängningar. :)

Svar: Tack. Haha ja samtidigt som den är underbar och dom är så roliga så vill man vissa gånger sälja på blocket
Nina

2014-01-09 @ 13:56:17
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Anonym

hur mår ni?! ingen uppdatering på ett tag, haha. kram

2014-01-15 @ 19:04:56
Postat av: josefin anero

ooops, de va jag som skrev från anonymt.

2014-01-15 @ 19:05:18
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu får du ta och uppdatera lite kära syster! ;)

2014-01-16 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0