Sådär ja!

Idag var det dags, vi skrev papper på huset efter att det budats i 3 dagar. 4:a familjer fightades om vårt hus och det slutade på 2 miljoner 875 tusen. Vi köpte för 1,9 milj i feb-12 så jag behöver ju inte säga att vi är överlyckliga!  Vi har lagt ner en rejäl hacka på detta men vinsten är nog dubbelt så stor. En har fallit från mitt bröst och jag är inte alls nervös längre. Hit flyttar en finsk familj med 4:a barn mellan 3-14. Härligt. 


Mamma fotade när jag tog ner till salu skylten och efteråt skålade vi i alkoholfri champagne och åt jordgubbar


Kommentarer
Postat av: Jossan

Grymt! Grattis..!! Så roligt med en bra vinst.

Svar: Tack känns så himla bra:)
Nina

2014-05-30 @ 19:24:24
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0