Äntligen

Har äntligen efter många vändor fått "typ" svar på dagisplats.  Ringde förra veckan fick då svar att det bara finns plats i taxinge.  ringde i måndags igen och då fick jag svar att eftersom vi vill börja tidigare än vad som var sagt från början kan dom kanske inte erbjuda plats på blå avdelning (samma som Hampus) som det var tänkt. Jag sa då att han kan vara hemma denna extra månad om det är vad som krävs för att få dagisplats på Tallbacken. Hon skulle återkomma och har inte gjort det men idag när jag lämnar Hampus på morgonen kommer en fröken från gula (den andra avdelningen) och säger hej och  vad kul att Anton ska få börja här med oss 😳hon sa även att vi vet att ni är vana med blå men detta blir nog toppen.  så med andra ord har vi tydligen fått en plats till Anton på Tallbacken och gul avdelning men dom har visst "glömt" informera mig. Jaja det blir kanoners


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0