Tja tja bloggen.

Har inte funnit nån blogg lust och haft en jäkligt jobbig period rent ut sagt. Jag var helt slutkörd i slutet av augusti och stora delar av september. Kalas, flytt bröllop mm fick mig att nästan hamna i den där väggen. En annan sak som hände i samband med bröllopet som jag inte valt att dela med mig av har fått mig att må dåligt men nu börjar det ordna sig. Jag är glad och trivs med lägenheten och livet. Back on track helt enkelt. Delar med mig av lite blandade bilder. Hej på er







Kommentarer
Postat av: Emelie

Har faktiskt tänkt på dig ang allt som hänt, skönt att det börjar ordna upp sig... O du, håll dig borta från den där väggen. Du är starkare än vad du tror!
Kram!

Svar: Tack, var skönt att få prata av sig lite. Kram
Nina

2014-10-13 @ 22:22:11
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0