Antons inskolning

Så har Anton börjat dagis med start 2/2. Känns läskigt men samtidigt så oundvikligt. Min man är tyvärr inte miljonär så jag kan vara hemma med kidsen 😂. Jag har vart med på dagis mån-ons och vi har vart där endast 1-2 timmar. Igår var vi där från 8:30-10:45 och Anton var ensam mellan 9:30-10:45. Dom var ute på gården och han hade haft jättekul, storebror Hampus och bästisen Benjamin hade dock övervakat honom som hökar och ingen/inget fick komma nära. Idag var första dagen då vi verkligen vinkade och jag åkte hem, Anton som hade ganska lätt till tårar grät som en stucken gris i ca 1 min och efter det har han vart jätte glad. När jag kom var det en busig unge som sprang in i min famn skrattande, gosade och sen smack. En riktig höger fick jag och det kändes som att det var med flit, typ här har du för att du lämnade mig😂 nu tar vi helg och nästa vecka blir det 8:30-14 för pojkarna. Jag är hemma den veckan oxå och sen börjar allvaret. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0