Bebisrum

Medans bebis ligger i magen och grejar runt (samma tid varje kväll) så drömmer jag om att göra iordning rummet. Det kommer absolut inte bli könsneutralt och jag älskar pluttiga gulliga saker. Har även skaffat mig en bedsidecrib så hen kan ligga nära. Till den behövs sängkläder samt spjälsängsskydd. Hade gärna haft en leandervagga eller dylikt men får väl hejda mig. Drömmer även om vackra tapeter från littlehandswallpapper samt att få montera ihop hushyllan som jag inköpte i somras 😁






Kommentarer
Postat av: LIVSGLITTER, 25, mamma & änglamamma

Älskar bilderna! Mitt inredningshjärta klappar lite extra efter jag såg dessa <3

Svar: Ja visst är det underbara saker, älskar verkligen tapeterna
Nina

2015-10-20 @ 23:04:30
URL: http://livsglitter.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0