Fredagsmys

Sitter i soffan och tittar på toy story med pojkarna. 
Dukade fram lite gott jag handlade på maxi tidigare, jösses vad folk det var där😳.
När jag hämtade på dagis vid ca 14:30 var det nästan tomt, märks att det är storhelg på g. Anton var näst sist på dom 2 småbarnsavdelningarna och Hampus näst sist på sin avdelning. Dom var dock glada ändå men jag fick så dåligt samvete fast jag vet att dom har det roligt där. Hampus ville tom leka lite till. 
När vi kom hem blev det pytt i panna för kidsen, inte en hit kan jag tala om. 
Jag passade efter maten på att städa undan lite till och få upp sista inredningsprylarna för nu. 
Robert jobbar till 19:30 idag så hoppas på lite mys när han kommer hem. Trevlig fredagskväll på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0