April april

Idag är det 1/4 och det innebär att månaden är kommen.
Den vi väntat på sen plusset på Stickan i augusti. 
Om 4:a dagar är en liten bebis beräknad och jag går här och är skit nervös. 
Ska det det sätta igång helt plötsligt, kommer det gå snabbare denna gång eller kommer vi få vräka fröken den 20:e. 
Idag ska jag på akupunktur igen och det ska bli kanon, har haft sån värk i ryggen och inte kunnat avgöra om det vart molvärk eller foglossning alternativt både och. 


Är man nånsin redo för att föda barn? 
Jag menar kan man vara så förbered så det inte blir en sån där pirrig känsla.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag trodde nästan ni hade åkt in igår eftermiddag för du hade inte lagt ut något på insta på en hel dag typ 😜
Det är så spännande nu, minns inte, gick du över tiden med pojkarna?
Kram!

Svar: Hade jag inte? Robert var iofs hemma igår så hade väl annat att göra😅

Med Hampus blev jag igångsatt och han kom ut 9 dagar sent och med Anton så kom det igång av sig själv 6 dagar efter bf. Tror jag går över nu med😒
Lite spännande är det men samtidigt lite läskigt. Kram
Nina

2016-04-01 @ 09:59:26
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0