12/1

Hej. Har haft ledigt med familjen fram till igår så har inte blivit så mycket bloggande. 
Idag skulle barnen börjat dagis efter 3 veckor hemma och vad händer? 
Jo självklart kommer influensan som ett jäkla brev på posten inatt och 3/3 grabbar är utslagna. Dom går om varandra i febertoppar och är helt slut. 
Ingen av dom (inte ens matvraket till pappa) har ätit ett enda mål mat idag utan jag har fått i dem lite dricka och småsaker. 
Tur att jag är frisk iaf för annars hade det vart jobbigt. 
Vi har iaf campat i soffan hela dagen med undantag för ca 1 timme då barnen ville ut. 
Jag klädde på dem, släpade Anton i vagn genom oplogad snö och Hampus i pulka för en sväng till backen. Väl framme ville inte Anton kliva ur vagnen och Hampus åkte 2 åk. 
Sen ville dom hem igen. 
Bara släpa mig tillbaka med dem och foglossningen tackade mig nog inte alls. 
På tal om foglossning har den blivit värre. 
Kommer och går men vissa nätter kan jag knappt röra mig och drt ilar i blygdbenet och vänster höft/lår. 
Ibland låser sig låret lite skönt oxå. 
Sk till sjukgymnast den 18/1 så får stå ut en stund till. 
Nu sover barnen och Robert och jag sitter själv jävligt uttråkad i soffan. Dessutom beredd på en skitnatt.. Önska mig lycka till 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0