Mardrömmar

Hampus har kommit in i en period (hållt på ca 2-3 mån) då han konstant drömmer mardrömmar. 
Från att alltid sovit hela nätter så vaknar han nästan varje natt och ropar efter oss och är rädd. 
Ena gången ser han spöken, hackspettar, gubbar mm i rummet. 
Nästa gång drömmer han läskiga saker och nu ropade han precis in mig för att han tyckte att nån tog honom på ryggen. (Förmodligen en av hans 6011 gosedjur i sängen)
Vi har prövat med att möblera om rummet , har alltid belysning tänd, sagt att det inte är på riktigt med spöken osv men inget hjälper just nu. 
Har till på köpet Anton som kommer kn varje jäkla natt och stör min nattsömn totalt. 
Förstår ni varför jag inte är helt redo för lillasyster ännu💤💤💤

Nått jag även introducerat föe Hampus är en "spökkanin".
Jag hade oxå en när jag var liten och det är helt enkelt ett gosedjur som "äter upp" alla monster och spöken och skyddar honom. 
Sen han fick den i sin ägo så har han inte släppt den en sekund och sover med den tätt intill. Hoppades på att han skulle känna sig tryggare men men. 
Detta är väl en fas som allt annat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0