1/7

Första juli idag och dagen har vart såååå seg. Ja och Hampus gjorde mest ingenting fram till ca 14 då vi fikade lite med Sandra och barnen och sen kom Robert hem och anslöt. Efter middagen fick jag för mig att baka 4:a olika sorters kakor samt mockarutor som jag vart sugen på. Är skönt att ha lite fikabröd hemma och kakorna går ju utmärkt att frysa. Mina föräldrar och småsyskon kom sen över på fika på vid 20 och åkte vid 22. Hampus som var vaken säckade ganska omgående efter att dom åkt. Inte så konstigt med tanke på hur han och foffa (morfar) röjde. Jag fick även underbara liljor som mamma hade plockat från sin trädgård så nu står dom och doftar så härligt i köket, tack <3. Nä nu ska jag umgås med Robert sista 30 innan han ska sova


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojj vad ambitiöst! Mockarutor är såååå gott!! Jag bakade faktiskt en tårta i helgen och det var ju ganska kul, housewife nästa!

2013-07-02 @ 15:40:18
URL: http://kimelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0