99.6 %

Japp 99.6% så mycket av graviditeten har passerat. Imorgon är det meningen att en bebis ska dyka upp men tror fasen inte det 😅
Har haft lite sammandragningar/förvärkar men absolut inget som håller i sig eller skulle tyda på att förlossningen är på g. 

Igår fick jag sovmorgon igen (tack tack) Och var ändå helt sjukt trött, sov middag 13-15 oxå för kunde knappt hålla mig vaken. 
Inatt sov jag helt ok mellan 22:30-06 bara uppe och kissade /drack några gånger men ändå sitter jag här och gäspar. 
Ska försöka mig på en powernap innan jag ska iväg. 
Min underbara sjukgymnast Maria från Telge rehab ringde precis för hon fått återbud och undrade om jag ville komma in 11:30. Så himla omtänksamt att hon faktiskt hör av sig eftersom det blev avbokat sist. 

Förövrigt slog det mig när jag kom hem från dagis lämning att detta är en av dom sista dagarna då jag är själv hemma på ca 1 år iaf. Sen kommer jag ha en liten bebis att gosa med samt mina 2 äldre vildingar hemma varje fredag. 

Jag måste erkänna att jag inte alls känner mig redo, ska vi få ett till barn? När hände detta liksom? 
Pojkarna är så självgående nu på ett bra sätt och det känns som att man börjar om. 
Givetvis ska det bli alldeles underbart men känns galet. 
3 barn innan 30! Ska jag vara 3-barns mor?  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0