Fredag

Jahapp, jag har ju hela tiden sagt att bebis ska komma idag men nä vi var inte överens. Är ju strax under 2 timmar kvar men tvivlar på att det går så fort.
 Imorgon ska vi gå på Alfons teater här i Nykvarn på bibblan och sen direkt vidare till kusin Max på kalas. 
Söndag ska Hampus få leka med kompis så då får vi se vad vi andra hittar på under tiden. 
Nästa söndag ska Hampus på kalas och även helgen efter det är det kalas för pojkarna. 
Snacka om fullt upp😅 
Svärmor fyller dessutom den 15:e så lär bli något fika eller så oxå.

Nu ska jag som vanligt hoppa i säng och sova för natten. 
Är trött, har sjukt ont mellan benen (kombo foglossning, bebis ligger långt ner) samt att jag känner mig tom, urlakad, irriterad osv.
Är trött på att så fort man andas lite häftigt, säger aj eller så ja då kommer frågan Är det dags? Vafan det händer inte på en värk! Kan folk bara sluta fråga nu det är redan tröttsamt att gå över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0