Torsdag!

Hej hopp, sitter just nu parkerad framför datan och fixar massa grejs, har blandannat försäkrat min robert och fixat en gravidförsäkring, inte en dag försent..
Tycker det är lite komiskt att det är billigare att försäkra robert än hunden men men det är ju inte mitt problem;)

Ska snart svida om och hämta ut lite paket samt åka förbi jula och köpa en elektrisk grästrimmer till robert, japp det är sånt men lägger ner pengarna på när man bor i hus..
Hade nog fått en hyfsad utlandsresa för dom pengarna som vi lagt ner på renovering och verktyg men det är ju klart värt det så jag ska inte klaga:)

Gårdagen blev det knappt nå bloggeri för sprang på affärer med mamma och pappa från 11-19 dom skulle ha ett soffbord och gissa om dom hitta nått? nää

Däremot blev det ett vitrinskåp, väggskåp, matta och annat smått och gott för mamma och pappa, själv köpte jag en chokladkaka och var nöjd med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0