Shit man blir helt handikappad när varken ...

img_5902 (MMS)

Shit man blir helt handikappad när varken mobil eller internet inte funkar på en hel dag!! På tal om nått annat, nån som vet hur man kollar ip adresser? Funderar på att ha lösen på bloggen kanske? Hur härligt är det inte med läsare (uppenbarligen nån jag känner) som känner sig träffad av inlägg ska kommentera men vågar inte skriva vem man är! Alla har dåliga dagar, jag kan oxå vara dålig på att svara på sms jag erkänner detta, jag är bäst på att ha telefonen på ljudlöst! Jag hade en period i mitt liv då jag bråkade mycket med några vänner och inte ville/orka svara i telefon! MEN ni som känner mig idag som är mina riktiga vänner ni vet att jag alltid svarar för eller senare! Ha det! Min fina gudson xander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0