Funderingar!

Jag undrar om jag ska sluta blogga, eller lösenordsskydda så jag kan välja vilka som får läsa.. Jag gillar ju att få skriva av mig lite och tycker att det är mer intressant om man skriver lite personliga saker men ändå inte allt.. Tyvärr lämnar detta utrymme till många feltolkningar av flertal personer och det slutar ofta med samtal till min sambo som då istället blir arg, på mig såklart!! Så antingen får ni fråga mig vad jag menar, sluta ringa/smsa honom eller så låser jag bloggen!!!


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Va!? Hör folk av sig till din sambo?! Om saker som väckt anstöt här i bloggen? Jag har aldrig läst något som skulle kunna feltolkas?! Vill du ge något exempel, skulle vara lite kul att höra! Kramar

2012-01-01 @ 17:38:04
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för idioter som håller på så?!?! Håller med Emmson om att det inte finns något som kan misstolkas! Det måste vara en gravt störd människa som feltolkar allt i världen isf!

2012-01-01 @ 18:23:06
Postat av: Elin

Riktigt tråkigt att höra att du inte kan skriva vad du vill.

Tycker absolut inte att du ska sluta blogga, va ska jag hitta för spännande o läsa på mina vakna nätter annars ;-)

Hoppas det löser sig tjejen !

2012-01-01 @ 21:36:14
Postat av: Mamsen

Lösenords skydda bloggen, kort och gott. Skit i idioterna, när jag läst din blogg så tror jag att jag listat ut vilka tomtarna är. Skäms på sig och även Robert om han blir arg för sånt. Då ska han bli förbannad på sladdertackorna istället och be dom ringa dig eller fara åt fanders :-(

2012-01-02 @ 02:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0