Call me crazy

Herregud vad jag känner mig höggravid och jobbig just nu. Varje natt är ett helvete att genomlida. Ligger ingen skönt, har lite sammandragningar som mest bara stör och kissar ca 5 gånger. Och varje gång jag pissat så är jag skit törstig och dricker ett glas vatten= ond cirkel. Nu har jag vart vaken i över en timme och vart så torr i munnen så inget hjälpt, sitter därför och äter isglass i sängen mitt i natten, tänk om folk skulle så mig nu haha. Nä nu är det inte långt kvar kan jag trösta mig med. Har den lille inte kommit ut om ca 3 veckor ja då tvingar/ hämtar dom ut den. Tjoho!! Snart snart snart kanske man slipper alla gravidåkommor och blir ist en trött och sliten 2 barnsmamma hehe. Mina glansdagar är tillfälligt över/ tar en paus. Men frukta inte jag kommer tillbaka, jag lovar


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha jag har också legat vaken några timmar, så drygt! Ska ju till jobbet imorn!

2013-08-21 @ 05:04:56
Postat av: Mikaela

Sv: Vi ska skola in henne i januari så det är ett tag kvar i alla fall :)

2013-08-21 @ 07:00:41
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Therese

Haha vilket underbart inlägg! :)

Ja, arbetsförmedlingen är skit fick jag nu erfara. :P
Vill också ha ett bubbelbad, men de är ju inte billiga precis. Får kanske bli ett sent när jag börjar jobba. :) Relax deluxe!

2013-08-21 @ 07:35:13
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0