Tiden..

Alltså vart tar dagarna och tiden vägen? Dagen är som bortblåst och jag tycker inte vi gjort något speciellt egentligen.. Robert han dock klart med altanen, vi var på hökmossen, hans päron och även hos Thomas och Anna. Hampus fick träffa lillkusinen för första gången:) nu är Robert ute och vattnar häcken och jag sitter och väntar på ett par som ska komma och köpa vagnen. JAPP mitt i natten typ men dom skulle med gotlandsfärjan och vi kom överens om att det passade:) trevlig lördag kväll till er


Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att du fick den såld! Fick du 2000 kr för den som du ville? Visst har du redan sålt liggvagnen du hade till Hampus? För nu var det den nya sittvagnen va?

2013-08-04 @ 10:03:07
Postat av: Nina Hagfors

Nej han har blöja på nätterna. Kommer nog dröja nåt år minst innan vi slutar med den. Han kissar jättemycket på nätterna som det är nu. Dricker en stor flaska välling på kvällen och sen en flaska vatten på natten. Brukar få byta på honom vid 24-snåret innan jag lägger mig. Ja kolla upp de påsarna. Bra att ha när man vill packa med sig extra! Det är inte i tyg som jag skrev utan i nån slags nylon tror jag. Kram

2013-08-05 @ 13:57:21
URL: http://ninasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0