Det här med vikten

Tänk vilken vikthets det är när man är gravid. Jag får själv lite panik fast jag egentligen inte bryr mig. Jag ruvar ju på en skatt och med Hampus gick jag upp ca 29 kg och hade tappat allt på 2 månader. Enda skillnaden denna gång är faktisk hur jag tänkt mig efteråt. Jag hoppas på att hitta tid och motivation för att träna och få en fast kropp jag trivs med. Just nu har jag för dålig karaktär för att låta bli godis och läsk och så får det vara. Nu är det lite över 7 veckor kvar och dom ska jag njuta av!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker jag du gör rätt i!
Jag äter precis allt det jag vill ha också just nu! Är så godissugen så det blir mycket godis nu. :) Lev och njut! Det mår man bäst av. Sen rasar man ju bra många kilo ändå!

2013-07-08 @ 20:06:45
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Emelie

det gör du rätt i!!

2013-07-09 @ 13:56:18
URL: http://kimelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0