Tisdag

Idag har jag vart duktig, känt mig bra i kroppen osv så har bäddat rent i sängen efter natten olycka, städat som vanligt och gjort iordning lite i första rummet där vi bara haft skräp typ. Det ska bli bebisrum men vi har hittills använt det som avlastning under allt bygge. Dörren har alltid vart stängd dit och Hampus har velat gå in så nu städade jag ut alla verktyg osv samt gjorde lite mysigt. Undra vad Robert säger när han kommer hem;). När jag precis satte mig i soffan så knackade det på dörren, till min stora förvåning stod Patrik där. Han hade gjort servicejobb nere på 12:an och ville komma och kolla vårt kök osv:) arbetsskadad som han är justerade han dörrar på vår kyl och frys i bara farten. Tack för det:) sen blev det som vanligt hämtning på dagis kl 14 men jag smet in på Ica innan och köpte jordgubbar till mellis samt prata med min gamla klasskompis My som jobbar där. Hon är beräknad 2 dagar före oss så är lite skoj att prata bebis med henne:) nu väntar vi på att herrn i huset ska komma hem. Hampus har ropat pappa sen dagis:) gulle


Kommentarer
Postat av: Nina

Rummet blev ju jättemysigt och fint!

2013-03-06 @ 12:58:50
URL: http://ninasfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0