Min pappa är bäst!

Efter en vecka i "solen" så hade vår gräsmatta växt till sig riktigt ordentligt. Kan ha att göra med att Robert gödslade den innan vi åkte samt regnet som vart här. Hur som så skulle den klippas men vår gräsklippare var trasig och vi hittade inte kvittot så vi tänkte köpa en ny. Ringde min pappa ist och frågade om han kunde ta sig en titt på den och vips så är den som ny. Min pappa är en sån där handy man som verkligen kan allt och jag är så imponerad och undrar hur fasen han lärt sig detta.. Är så tacksam över att vi har honom och att han hjälper oss med sånt vi själva inte klarar och mer där till. Älskade pappa <3


Kommentarer
Postat av: Anne

Ja han är verkligen en riktig fixare! :)

2013-05-27 @ 22:30:35
Postat av: Mikaela

Min pappa är likadan :) Tur att vi har våra pappor!

2013-05-28 @ 10:13:33
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0