Söndag kväll

Maten vart väldigt god måste jag säga. Har ni inte prövat pulled pork så gör det! Jätte lätt, kan läggs upp receptet om nån vill ha. Just nu är jag lack på min äldsta son, han pajade min favorit tröja, den är stickad i en underbar färg och han körde en leksak över och fastnade så han drog ut flera maskor.  Sen blev han ännu mer terrorist inriktad och väckte sin bror med flit för att sen pajja sitt lektält! Gaaaah. Nu badar han tunna med sin far och Tommy så jag passar på att diska, lever utan diskmaskin ett tag nu så jag har att göra:(




Kommentarer
Postat av: Lisa

Det går inte att ta ner maskerna på baksidan?

Svar: Nä det blev liksom som ett stort hål? Vette fan hur han lyckades
Nina

2013-11-10 @ 19:11:53
Postat av: josefin anero

Lite motvind på en söndagskväll<3

Svar: Ja det kan man ju säga haha
Nina

2013-11-10 @ 19:26:47
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Vi går på sjukhuset och är jättenöjda med det valet :) Tycker absolut att ni ska gå med Anton om ni gick med Hampus!

Vi kommer att ha det ganska stilrent och ombonat i huset. Vitt, beige, grått och lite puderrosa :)

2013-11-10 @ 19:43:00
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Lisa

Ajdå det var ju inte kul :-(

2013-11-10 @ 21:38:26
Postat av: Sandra Lahti

Hahaha det känns som lilla Hampe har blivit lite vildare på senaste tiden! Skönt att det händer något haha! (Skämt o sido). Hoppas ni mår bra! Fin han är lillkillen! Kramisar

Svar: Ja han har blivit en riktig huligan, tack så mycket. Kan inte annat än hålla med, vi mår toppen för övrigt kram
Nina

2013-11-11 @ 08:45:23
Postat av: Anonym

Hej! Vill bara tipsa om att på sjukhuset har dom syskongrupper på babysim! Då är båda föräldrarna med i vattnet med varsitt barn! Ser riktigt mysigt ut!

Svar: Åh det har jag inte hört talas om, vart hittar man info om det? Tack snälla för tipset!
Nina

2013-11-11 @ 10:46:48
URL: http://Www.okb.blogg.se
Postat av: Olivia

Googla på " trampoolin Simskola" när du kommer in på hemsidan klickar du på "kursbeskrivningar" där finns det "familjegrupper"...så där kan du läsa om det! Vet att det finns på Södertälje sjukhus!

2013-11-11 @ 12:17:47
Postat av: OliVia

Sen kan du gå in på schema och se att dom ska starta en syskongrupp i januari :) fanns både fredag-lördag-söndag att välja mellan!

Svar: Åh tack så mycket:)
Nina

2013-11-11 @ 12:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0