Sömn?

Har vart vaken sen 02:40 och försökt med allt för att somna. Precis när jag höll på att falla dit så ropar lilleman och jag fick gå in och stoppa om honom. Nu är jag pigg igen:( så vad gör man när man är vaken mitt i natten och inte kan sova? Jo jag skickade precis ett klagobrev till lokala tidningsbudet som alltid kör för fort och dunka dunka vid 4:a snåret. Nån kan man ju iaf få jävlas med mitt i natten. Nä men pensionärsvarning på mig kanske men att varje natt vid 4:a höra dunka dunka och däckskrick blir irriterande tillslut så jag gjorde slag i saken. Hjälper förmodligen inte alls men jag fick säga mitt iaf. Nä nu gäspade jag? Ska försöka sova då


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha underbart! :)

2013-09-02 @ 08:14:19
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Emelie

hahahah!!! rolig du är!
Svarade i min blogg angående napparna. Hade inte en aning om att man ska byta efter 3 månader, jag som var så fiffig tyckte jag. Kan man återförsluta dom tror du i en påse eller är det kört redan?

2013-09-02 @ 12:37:10
URL: http://kimelie.blogg.se
Postat av: Lisa

Lycka till ifall det händer idag eller inatt :-)

2013-09-02 @ 14:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0