Torsdag

Vi vaknade som vanligt vid 6 snåret jag och Anton och han passade på att efter 4a dagar göra 2:an. Behöver jag ens tala om hur mycket avföring det resulterade i :0. När storebror sen vaknade åt vi frukost osv för att sen ta oss till dagis. Jag passade även på att ta en promenad innan sjunga gunga och har sammanlagt promenerat ca 1 mil idag. Skönt med bra väder. Efter dagis hämtade vi moster Anne efter en månad borta. Robert var hemma och hade köpt en jätte fin ros till mig och tack vare karman hade jag just idag en överraskning till honom på köksbänken.. Härligt. 






Kommentarer
Postat av: Emelie

I onsdags hade Alicia inte bajsat på 11 dagar. Tänkte då precis ringa BVC och fråga hur jag bära mig åt för att hjälpa till, men så kom det... 2 blöjor fulla...efter varandra. Måste ha varit en rejäl lättnad för lilla damen, (och mig)
Kram

Svar: Åh det är hemskt när dom inte bajsar "normalt". Dom säger hu iofs att dom inte kan bli förstoppade när man ammar. Min Bvc tipsade om att ta tempen i rumpan för det retar upp lite grann. Annars kan ett bad och massage vara avslappnande:) kram
Nina

2014-04-11 @ 10:27:51
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0