Fredag

God morgon, fick "sova" till 06:45 innan Anton ville upp. Han vaknade redan 04:30 och grejade men efter ett blöjbyte och en smoothie somnade han om en stund. Ja helt ointressant egentligen. Nu har vi iaf tagit vinterlov från dagis då vi åker till Aruba 1/12 och vi kände att Hampus får vara hemma en vecka innan ifall att det går kräksjuka, vattkoppor , ögoninflammation och allt annat skit.  Så nu får Hampus vara hemma till 7/1-15. Tänk vad skönt för honom och oss att kunna göra en sån grej, man får passa på. Anton den stackarn kommer ju få börja på dagis med typ heltid på en gång så han kommer inte ha det "lika bra" som Hampus haft det. Jag är dock övertygad att tex farmor gärna kommer hämta tidigare ibland osv. Påtal om farmor så ska Hampus och Anton sova hos sina farföräldrar för första gången idag. Jag vet inte vem som ser fram emot det mest, farmor och farfar, jag och Robert eller barnen 😁. Jag och Robert ska ha en myskväll tillsammans och imorgon (läs inatt) kl 02 plockar vi upp mina päron för en dagstripp till ullared. Vi passar på att fixa klapparna innan Aruba resan och köper även på oss lite inför förskolestarten mm. Blir första gången i det gula varuhuset för mina föräldrar och känner jag dem rätt kommer dom handla endel. Nä nu ska jag vika tvätt ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0