Snö? Vilken panik

Imorse när jag vaknade så fick jag lite små panik när jag insåg att snön gör intåg. Inget konstigt egentligen såhär i november men jag var inte redo alls. Bilen ska få sina vinterskor ikväll och jag kom på när vi kom till dagis allt shit Hampus har inga vantar av "vinterkvalite" här. 190 hem för att ta med Anton ner till förrådet och rota för att hitta vantar (hittade även skor till Anton 👍) sen race till dagis med vantarna och precis när jag öppnar dörren håller dom på och klär Hampus. Vilken tur att jag han för då fick han vara varm och go när dom var ute. Han var så glad för snön så kändes skönt att kunna klä honom ordentligt. Kände mig som världens sämsta morsa ett tag när jag lämnat honom.  Nu är jag ute efter ett varsitt fleeceställ åt mina pojkar oxå, nån som har tips på vart jag kan finna det? 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Köpte fleeceställ på Stadium av märket Everest. 149 kr för jackan och 99 för byxorna tyckte jag var ett bra pris!

2014-11-06 @ 12:39:10
URL: http://Mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0