Bomullsbröllop

Nu är vi hemma igen efter att ha vart på skaldjurskryssning bara jag och Robert. Vi firar 1 år som gifta idag så vi passade på. Roberts föräldrar var snälla och tog barnen och har roat dem ordentligt. Igår var dom på middag i skogen, idag på burger king och sen torekällberget. Anton hade även fått en fästing så får ha koll så han inte blir dålig.  Vad har vi gjort på kryssningen då? Jo umgåtts med varandra och slappat i hytten hur mycket som helst.  Var så skönt att kolla på tv och slappa, sova lite grann osv. Hade tänkt gå på spa men Robert har precis tatuerat sig så det fick han inte. Hur som helst har vi haft kanon och vilat ut ordentligt. Jag fick ett underbart armband av min man och han Zlatans nya parfym av mig. Tack älskling 





Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh är det Efva Attlings armband?

Svar: Ja det stämmer älskar det
Nina

2015-08-30 @ 20:36:01
Postat av: Lisa

Åh är det Efva Attlings armband?

2015-08-30 @ 20:57:46
Postat av: Lisa

Det förstår jag för det är verkligen fint. Grattis på bröllopsdagen

2015-08-30 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0