Granen

I lördags köpte vi en gran på plantagen som vi pyntade samma dag. Lite tidigt kanske men jag är en sån som kastar ut gran och hela tjottahejti innan nyår så för barnen skull är det nog skoj att ha den uppe lite längre. 
Vi slog in julklappar här om dagen oxå och idag så fick dom inta plats under granen då vi inte ha nånstans att gömma dem. Eller jag orkar inte släpa upp barnens paket dit för att ta ner dem om någon dag igen. 
Ikväll ska jag slå in några av mannens paket oxå och lägga där. 


Idag gick jag förövrigt in i v 25 och magen den växer så det knakar. Doktorn igår berömde magen att den var så fin och det värmde även om han kanske säger det till andra oxå. 
111 dagar kvar till bf iaf och jag längtar samtidigt som allt känns overkligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0