Lördag

Igår var vi hemma hela familjen, jag fick sovmorgon och efter det slappade vi en stund innan vi klädde på oss, tog en simpel picknick och gick ut i skogen och naturlekparken 5 min promenad bort. 
Vi var ute ca 2 timmar, åt, lekte och upptäckte innan vi gick hemåt. Väl hemma sprang Anton in i sängen och sa att han skulle sova gullefjunet. Mycket riktigt somnade han och sov i någon timme. 
Jag och Hampus passade på att åka till Ica, köpte pepparkakshus och lite godis så vi kunde dekorera. 
Anledningen till att jag väntat så länge är att jag tycker det blir så snuskigt om det står framme för länge och barnen vill äta den. Så nu blir det bara några dagar framme. 
På kvällen skulle Robert på middag så vi åkte spontant till Carro och barnen som oxå var solo. 
Blev bjudna på tacos, lördagsmys och lek innan vi åkte hemåt strax innan 20. 
Jag fick en lugn hemmakväll innan Robert trillade in strax innan 03 på natten😱 gissa vem som tog sovmorgon 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0