Måndag.

Julhelgen är över och vi slängde precis ut barrande julgranshelvetet. 
Nästa år blir det plastgran kan ni ge er på!
På juldagen var vi iaf hos Roberts föräldrar och firade minijul med hela hans sida. 
Barnen fick lite julklappar och vi åt mat. 
När vi skulle gå hem märkte jag att jahapp, Anton har fått vattkoppor.
2 små prickar i hårbotten började det med och på morgonen när han vaknade var det överallt!
Fy vad han är prickig min stackars lilla.
Gott mod på dagarna och knappt nån feber men nätterna har vart jobbiga och natten till igår var hemsk. Han kom inte till ro alls, grät, kliade sig och hade nästan lite panik. 
Tror att dom börjar torka lite dom första som ploppade upp och det sägs att det kliar som värst då.
Nu har han precis lagt huvudet på kudden igen och jag håller tummarna för en bra natt. 



L

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet inte om det är förlegat men jag tror mamma använde potatismjöl på våra vattkoppor när vi var små

Svar: Jag pudrade lilla Anton med potatismjöl i natt så hela sängen dammade😂 tror det funkade bäst av allt jag pröva
Nina

2015-12-28 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0