Kvällsdate

Idag efter middagen så åkte jag och Anne hem till Camilla i åkers för lite mys. 
Så härligt att kunna ses mitt i veckan och inte bara helgerna jämt. Ungarna somnade strax efter att jag åkte så "missade" ingen tid med dem heller.

När vi kom fram stod Camilla i badrock och hårinpackning och väntade på oss, vi hoppade direkt ner i spabadet som var underbara 39 grader. Där satt vi i en och en halv timme och njöt för att sen ta en snabbomgång i bastun oxå:). 

Efter badandet så dukade vi fram ost och kex och bara satt och snackade med skit om allt tills klockan slog halv 11. 
Kom nyss hem tankad med ny energi så nu ska jag hoppa i säng och sova gott



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så mysigt!!

2015-11-04 @ 23:37:47
URL: http://nouw.com/nolongerironic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0