Bf+5

God kväl. 
Har precis lagt mig i sängen efter en härlig dag. 
Vi fick sovmorgon till 7:30 och jag lånade Hampus säng då han inte sov hemma så fick sova ostört, det kan verkligen behövs när man är höggravid.
Efter frukost satte vi upp lite hyllor i hallen och sovrummet som ska få prydnader i sig.
Därefter blev det fika hos svågern med familj i deras nybygge.
Ett stort 2 planshus på 206 kvm med fantastisk fin utsikt.
Direkt efter hämtade vi upp Hampus från övernattningen och lämnade av honom hos hans kompis Philip ist. 
Har vart utan ungen nästan hela helgen och han var toknöjd kan jag säga.
Vi börjar få en riktigt stor kille här hemma som njuter av egentid 😅

Värkarna har stört mig hela dagen så var tvungen att vila en stund runt 13:30, hoppas det blir bebis snart☺️
Tog iaf en bastu nu på kvällen med mamma och ska nu försöka sova ifall att. 
Har jag otur avtar dom igen.
Gör dom det har jag date med Carro kl 10 och sen akupunktur 👍🏻 
God natt 






Kommentarer
Postat av: Nina

Snaaaaart så! Spännande. Gissar dock på 12 april men det är inte länge tills dess. God natt!!

Svar: 😂
Nina

2016-04-10 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0