Torsdag!

Idag har jag haft sjukt ont! Inte av värkar utan denna jävla foglossning. 
Knappt kunnat gå och bara velat grina. Nästan så jag ringde hem Robert för att han skulle hämta Anton på dagis, så illa var det.
Hampus hade playdate med Benjamin efter dagis och fick följa med dem hem, jäkligt bra taiming med tanke på hur jag mått.

Var även på akupunktur imorse och hon satte nålar i fötterna för att eventuellt få igång något. 

När jag hämtat Anton tog vi en liten promenad och checkade in lekparken dom renoverar vid oss (ser den från farstukvisten) och jäklar vad bra den kommer bli👍🏻👍🏻 vilken tur vi har för en gångs skull. 
Jag, Anton och Robert blev sen bjudna på middag hos Carro och Markus vilket uppskattades som bara den. 
Skönt att ha tankarna nån annanstans än bebis väntan. 
Nu är det soffläge som vanligt, är ju en dag imorgon oxå. (Dagen som jag tippat på)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Så himla fin du är

Svar: Åh tack snälla, man känner sig allt annat än fin så här i sluttampen
Nina

2016-04-08 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0