Överraskning

Igår blev jag överraskad igen:) 
Trodde aldrig jag skulle få ytterligare en babyshower men blev bortskämd med massa bakverk, frukt och fina presenter till lillan. 

Dagen började helt enkelt med att jag och min lilla familj gick en promenad och matade ankorna (2,5 km sammanlagt) och sen kom vi hem och var ute i solen. Jag gick in och lagade lunch och sen behövde vi storhandla. 
Mamma och pappa skulle komma på fika och sen skulle vi ha middags/bastugäster. 

Jag är alltid den som åker men var helt slut så bad Robert göra det. 
Varpå han svarar nä jag har ingen lust. 
Jag blev såklart skit förbannad och sa att vi måste ju ha mat osv. Han sket i det och sa bara kan du köpa ägg oxå som att det var sjölvklart att jag skulle åka. 
Jag tog med mig Hampus och åkte iväg. Anton skulle sova så sa lite drygt : du kanske kan fixa lite fika iaf. 

Muttrade hela vägen till affären för att jag fick åka och hade jäkligt ont i ryggen när jag kom hem. 
När jag fortfarande arg släpar in maten själv och öppnar dörren så står dom där allihoppa😳
8 st fina människor som bakat och fixat fint för min skull. 

Senare när alla började runda av vid 16:30 så dök resten av familjen Collin över på middag och vi hade skattjakt för barnen, bastade och umgicks till 21:30 då barnen stupade i säng. Jag var helt slut jag med så däckade vid 22 och fick sen uppskattad sovmorgon till 8:30. Vilken härlig lördag! 






Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Gud vad roligt! :)

Svar: Ja verkligen toppen:)
Nina

2016-02-28 @ 18:45:13
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så mysigt

Svar: Det var verkligen kanon mysigt och uppskattat
Nina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0