V 35

Idag var jag återigen på besök hos barnmorskan samt sjukgymnasten. 
Jag är nu stolt ägare över ett frikort vilket jag aldrig haft förut. 
Detta ska utnyttjas😜

Hos barnmorskan fick jag konstaterat att bebis är fixerad, inte konstigt att jag har ett sånt tryck neråt..
Bebisen hjärtljud låg på 148/ min 
Mitt blodtryck var väldigt lågt 100 genom 70 tror jag.
Hb låg på 111 och SF måttet hade bara växt 1 cm på 2 veckor vilket är ganska lite så jag ligger under kurvan en del. 
Ulrika tycker inte detta är konstigt men jag skulle gärna gå på tillväxtultraljud eftersom jag alltid legat högt över kurvan med grabbarna och nu är det inte så. Klart man blir nojjig.

Hos sjukgymnasten så blev det akupunktur som vanligt och idag gjorde det sjukt ont när hon satte i nålarna. 
Blev även tejpad om magen för att hålla ihop lite, ganska skönt men efter ett tag börjar det att klia tycker jag. 
Nästa onsdag är det akupunktur som vanligt och efter det vattengympa som hon tyckte jag skulle pröva. 

Just nu är jag jäkligt trött på att vara gravid, börjar svullna, kissar 5-6 gånger per natt, vaknar törstig osv. Inte nog med det så detta underbara tryck neråt är ganska obehagligt. 
 
Jag får inte vara ute och gå eller anstränga mig så uttråkad är bara förnamnet. 
Åh vad skönt det vore om någon ville komma lite innan bf men tvivlar på det. 

Hittade Hampus i bebisen rum innan läggdags, tittade i sängen och sa att han längtar efter lillasyster ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0