Fredag

Idag har jag slappat hela förmiddagen i soffan. Tiden gick så jäkla fort och vips så skulle barnen hämtas. 
Jag åt lite lunch, slösurfade, kollade på tv och tog ett bad. 
Efter dagis hade vi fredagsmys och kollade på tv. 
Jag fick ett infall och började riva sovrumstapet och Robert suckade mest åt mig. 
Kan dock inte bestämma om det ska bli grått eller vitt i sovrummet. 
Nån som har förslag? 
Efter att rivit det mesta på en vägg så satte vi oss ner och kollade på aristocats och gosade innan Anton gav upp och sa att han skulle sova. 
Hur många 2 åringar gör så? Säger vid 18:30 att nu ska jag sova och går och lägger sig i sängen och tänder nattlampan. Sötkorven

Medans barnen somnade in kollade vi på ett avsnitt homeland och sen tog vi en bastu tillsammans. 
Nu kokas det ägg och ska fixas räkmackan och frukt till fredagsmys och ännu mer tv. 
Härligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0