4 veckor kvar!

I lördags var jag inne på kontroll på sjukhuset. 
Bebis hade rört sig ovanligt lite i några dagar och jag fick frossa, huvudvärk osv i fredagskväll. 
Ringde in på lördag förmiddagen för säkerhetsskull och fick komma in på tester. 
Dom kollade vattenmängd, moderkakan, ctg, sammandragningar, blodtryck och min puls. 
Allt såg bra ut förutom min puls som låg på över 100 trots att jag låg ner i 40 min. 
Skönt att det var bra med bebis, nu kan jag andas ut lite.
Idag hade jag besök hos bm och det är exakt 4 v kvar till bf. 
Vi kollade blodtrycket som var bra, pulsen låg på ca 80/min 
SFmåttet på 33 cm 
Bebis är ff fixerad 
Socker 3,7
Hb 109
Sen hade jag tydligen bakterier i urinet vilket kan tyda på urinvägsinfektion😱
Har aldrig haft det vad jag vet och inga känningar alls av att det skulle vara så.
Ska iaf få lämna prov/odling imorgon och få svar i slutet av veckan. 
Är det så att jag har uvi måste antibiotika sättas in då det är risk att man får sammandragningar och förlossningen sätts igång tydligen. 
Japp det var en lite gravid Uppdate:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0