5 veckor

Idag är det på dagen 5 veckor kvar till beräknad dag.
Magen är inte jätte stor men det syns utan tvekan att jag är gravid iaf. 
Inatt sov jag som en kratta och hade så ont i ryggen så var tvungen att ta alvedon tom. 
Jag ligger i sängen nu och har lite sammandragningar, bra att nånting händer iaf. 
Hampus följde med sin bästa kompis Benjamin hem idag efter dagis. 
Dom hade haft det kanonbra och jag hämtade upp honom kl 19, han somnade ovaggad när vi kom hem. 
Jag och Anton passade på att åka till härad och hälsa på Therese som har bf imorgon med lillebror. 
Vi lekte på elsas rum, blev bjudna på mat och fikade innan vi satte oss i bilen kl 18:30 för hemfärd. 
Även Anton somnade som en stock så jag har återigen egentid som ska spenderad i sängen med en ben and jerrys! 
Bjuder på lite bilder från igår och idag








Kommentarer
Postat av: Nina H

På bilden med magen i profil ser den verkligen pytteliten ut! Blir spännande att se hur stor flickan är :)
Är det Hampus å Anton på sista bilden eller två Anton?!? Superlika ju!

Svar: Det är Hampus och Anton med en face swap😅 bm tror på ca 4 kg ändå så vi får väl se
Nina

2016-03-01 @ 22:32:53
Postat av: Nina

Men så läskigt med faceswapen! Ser fasen verkligt ut!

2016-03-03 @ 22:34:25
Postat av: Nina

Men så läskigt med faceswapen! Ser fasen verkligt ut!

2016-03-03 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0