V 40

Idag gick jag in i v 40 (39+0) och det innebär att jag har 6 dagar kvar till bf.
Har under dagen vilat lite grann innan jag åkte iväg för att småhandla på maxi samt kika på amningsbh på Lindex/Kappahl. 
Hann bara med en sväng på maxi innan jag fick avbryta och åka hem, har sen dess haft molvärk i ryggen och lite i "magen" 
Tror inte det är någon förlossning på gång riktigt ännu men det börjar förbereda sig. 
Är ju på sin höjd 3 veckor kvar innan vi har bebi hos oss så det är väl bara förbereda sig på smärtan. 
Fick igår kväll för mig att tvätta om alla bebiskläder i strlk 50/56 samt packa om bbväskan. 
Jag är redo och väntar otåligt. 
Idag jobbar Robert sitt sista kvällspass på Scania så känns skönt att han kommer vara tillgänglig när det drar ihop sig. 
Nu ska jag duka fram pannkakor till middag 



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jäklar vilka 🍉🍉🍉😊

Svar: Haha ja dom har ökat lite i volym, har bara en microfibertop på mig🙊
Nina

2016-03-31 @ 09:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0