Funderingar..

Vakna vid 9:30 som jag gör alla dagar då jag har lite sovmorgon, min lille bebis i magen sparkar och har en intensiv match vid den tiden och man känner och ser hur hela magen far runt..
Tänk att en sån liten kan göra så mycket redan.

Imorgon går vi in i v 23 och det innebär att över hälften av tiden har gått, tycker det var nyss som vi fick reda på att vi ska bli föräldrar!

Ju längre tiden går ju mer funderingar ploppar upp i mitt huvud, jag drömmer mycket om framtiden och det är intressant vilka människor som oxå finns med i dessa drömmar, vänner och bekanta som jag hoppas ska finnas med i framtiden oxå.

Jag antar att jag inte är den enda som har funderingar på hur man kommer bli som mamma och vilka svårigheter man kommer möta, hur ska man kunna veta och täcka alla behov som denna lille kommer ha från 0-18 och ännu längre.
Jag antar att man har några inbyggda modersfasoner i kroppen men det är ändå lite skrämmande och nytt.
Jag är sååå Tacksam att jag har en underbar kille vid min sida som jag ska göra det tillsammans med, nån att rådfråga, vara oense med och nån som avlastar.. är nog det som behövs!

När den här resan började i mitten av nov tyckte man att det var såå himla långt tid kvar, det gör jag iofs fortfarande men halva tiden har ju gått och det har ju bara flygit förbi så snart ligger vi där på bb med en liten knodd, SHIT!

Ja det var lite funderingar bara som sagt, ha det:)




 bjuder på en bild på mig och min syster anne som alltid finns där för mig!



Kommentarer
Postat av: Anne

naaaw, nu fick jag en tår i ögat!! Du kommer bli en underbar mor och när du inte orkar med monstret nån dag så har du ju tokfamiljen som ställer upp som barnvakt! Iaf jag, för den lilla killen kommer nog lyckas linda moster runt lillfingret :P



Snart kommer jag hem och jävlas lite med er oxå ;D

Puss på dig syster!! <3<3<3

2011-04-05 @ 11:23:49
Postat av: Mikaela

Åhh väntar ni en pojke? (Förstod av Annes kommentar). Så kul! Har ni pratat om några namn än? Nyfiken :) Kram

2011-04-05 @ 16:51:28
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja en pojk:) namnet får vi se har lite förslag men tror man vet när det är dax:) kram

2011-04-05 @ 18:29:49
Postat av: Mikaela

Mysigt! :) Ja, det vet man när det är dax :) Kram

2011-04-05 @ 18:51:51
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0